Pages

Sunday, June 14, 2009

new species—>bangsa bigbang-part 1.

aku memula tau ade word bigbang ni mase aku obsessed kat theory big bang. siap ak dah bace the brief history of time oleh stephen hawking lagi. pastu ak siap tgk the big bang theory(TV SERIES) kat US tu. dan dan je aku smpai jepun, ade band name bigbang.big bang la sgt…

 

vs

vs

bigbang

 

nihaa..ada spesis baru ak nak kenalkan kat korang…camni, sebenarnya aku dah lama perhati kawan2 aku ni,  diorang ni ada satu kecenderungan yang aku rasa agak abnormal. cuba korang agak ape die keabnormalan diorang tu..huhu.

bangsa bigbang merupakan bangsa yang memuja BIGBANG..konon jambu sgtla.bangsa ni menganggap bigbang ni jambu...jambu pulak bigbang.. dlm kamus aku jambu tu sejenis buah kat belakang umah aku..aku dpt maklumat dr MIA(mcm CIA gak la), yang ketua bigbang ni bernama G dragon.G tu stands for? Gile kot? dah elok2 jadi laki, nak pulak tiru pompuan. kiamat2.

bigbang??wadddeeeee…

ade lg ak nak ngomel psl bangsa ni.tp report pulak menggangu.

thanx for reading this post..mata yoroshiku.

ps: no offense ok.

Related Posts with Thumbnails